Zaproszenie do udziału w badaniu na temat relacji między postawami wobec pracy, a funkcjonowaniem i zdrowiem.

50%
22 lis 2023

Uniwersytet Śląski w Katowicach wraz z Uniwersytetem Gdańskim, za pośrednictwem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zapraszają nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi do udziału w badaniu na temat relacji między postawami wobec pracy, a funkcjonowaniem i zdrowiem realizowanym w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki. Celem badania jest analiza postaw wobec wykonywanej pracy oraz określenie roli pracy w funkcjonowaniu i zdrowiu pracowników. 

Link do badania: https://experior.limesurvey.net/152274?lang=pl

Przebieg badania: badanie składa się z czterech pomiarów wykonywanych co około trzy miesiące. Pierwszy pomiar trwa ok. 13-18 minut; kolejne będą krótsze i potrwają ok. 10-15 minut. Odpowiedzi udzielane w ankiecie są anonimowe, a udział w badaniu jest dobrowolny.

Organizatorzy badania informują, że spośród osób, które wezmą udział we wszystkich pomiarach, wylosowanych zostanie 50 kart podarunkowych do Allegro o wartości 200 zł każda.

Dodatkowo, po uzupełnieniu ankiety w ostatnim pomiarze każda badana osoba:

  • zobaczy podsumowanie swoich wyników z tego pomiaru wraz z interpretacją;
  • będzie miała możliwość pobrania opracowanych materiałów dotyczących stresu w pracy i metod radzenia sobie z nim i zastosować je w kontekście uzyskanej szczegółowej informacji zwrotnej 
    o wynikach własnych z ostatniego pomiaru;
  • będzie mogła zadeklarować chęć uzyskania zbiorczych rezultatów badania wraz z omówieniem po zakończeniu badania i opracowaniu wyników.

Poprzez udział w badaniu i rozpowrzechnienie linku do ankiety przyczyniacie się Państwo 
do rozwoju wiedzy dotyczącej funkcjonowania pracowników i ich dobrostanu w miejscu pracy. Może to w przyszłości pomóc poprawić warunki pracy, zdrowia związanego z praca oraz produktywność.


Dane wysyłającego:
Karolina Zawiślak

Najnowsze wiadomości
© Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Portal SUM