Dyplom

1 września odbyła się 24. Gala Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach, podczas której rozstrzygnięto  IX edycję Konkursu „Marka-Śląskie”.  Nagrody przyznano w 14 kategoriach. Kapituła Konkursu wyłoniła, spośród zgłoszonych wniosków, nominowanych, wyróżnionych i nagrodzonych.

Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach otrzymał nagrodę „Marka-Śląskie” w kategorii „Nauka”,  z podziękowaniem za znaczący wkład w rozwój województwa śląskiego. W imieniu SUM nagrodę odebrała prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta, Prorektor ds. Rozwoju i Promocji Uczelni.

20180903 IMG 3008

W kategorii „Zdrowie” nagrodę przyznano Górnośląskiemu Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II SPSK nr 6 SUM w Katowicach, a wyróżnienie  SPSK im. Andrzeja Mielęckiego SUM w Katowicach.

Konkurs „Marka- Śląskie” ma na celu promocję województwa śląskiego, która koncentruje się nie tylko na jego atutach przemysłowo-gospodarczych, ale także na zjawiskach społecznych, kulturalnych, politycznych czy sportowych. Uhonorowana może zostać każda osoba czy instytucja, która swoją działalnością i postępowaniem kreuje dobry wizerunek Śląskiego, cieszy się uznaniem i szczególnie dobrą opinią, jest ambasadorem regionu w Polsce i na świecie.

Nagroda „Marka-Śląskie” jest podziękowaniem za aktywne, przedsiębiorcze oraz odpowiedzialne społecznie postępowanie, które przyczynia się do tworzenia rozpoznawalnej marki województwa.

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy!

 
[Przesłano przez: Agata Kalafarska-Winkler]