Logo BIP Logo projekt�w EU Skip to main content.   Skip to menu   Search

 

Uczelnia

Nauka

Biblioteka

Student

Szkoła doktorska

Doktoraty / Habilitacje

Kandydat / Admission

Biznes

Kontakt

En

Ustawa 2.0

Szukaj

 
 
 Let’s be GCP

 

Agencja Badań Medycznych w ramach rozwoju Polskiej Sieci Badań Klinicznych (PSBK), realizuje zadania i podejmuje aktywności zmierzające do szerzenia i propagowania wiedzy na temat badań klinicznych oraz budowania świadomości na temat procesu powstawania nowych leków i technologii medycznych.

Badania kliniczne stanowią jeden z głównych obszarów rozwoju medycyny oraz wysoce innowacyjnego przemysłu farmaceutycznego. Jednym z najważniejszych elementów prowadzenia badań klinicznych o wysokim standardzie i jakości jest odpowiednio wykwalifikowany zespół badawczy. Kompetencje personelu badania oraz jego doświadczenie są synonimem bezpieczeństwa pacjenta oraz stanowią ważny czynnik wyboru ośrodka przez Sponsora.

Studenci ostatnich lat kierunków medycznych to osoby poszukujące możliwości budowania swojej kariery, a tym samym osoby wkraczające na rynek pracy. Agencja Badań Medycznych chcąc promować obszar badań klinicznych wśród studentów i absolwentów, prowadzi cykl spotkań pn. „Let’s be GCP – kariera w badaniach klinicznych” na uniwersytetach medycznych, aby wzbogacić ich wiedzę oraz zwiększyć świadomość na temat badań i zmian zachodzących w tym obszarze oraz zwrócić uwagę na ogromne możliwości rozwoju i budowania kariery w branży badań klinicznych.

Spotkanie dedykowane studentom Śląskiego Uniwersytetu Medycznego odbędzie się w dniu 25 maja 2022 r. o godzinie 16:00 na platformie internetowej ZOOM.

Studentów ostatnich lat kierunków: lekarskiego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa, analityki medycznej oraz biotechnologii, serdecznie zapraszamy do rejestracji na spotkanie: https://abm.gov.pl/pl/aktualnosci/wydarzenia-1/47k44,Spotkanie-dla-studentow-Slaskiego-Uniwersytetu-Medycznego.html

Liczba miejsc jest ograniczona – zapisy trwają do wyczerpania limitu uczestników.

 

 

Wydział Nauk Medycznych w Zabrzu
 

Wydział Nauk Medycznych w Zabrzu

Kierunki lekarski i lekarsko-dentystyczny. 43 Katedry i 4 jednostki samodzielne. Tradycja sięgająca 1946 roku. Bogate zaplecze naukowo-badawcze i dydaktyczne.
Wydział Nauk Medycznych w Katowicach
 

Wydział Nauk Medycznych w Katowicach

Kierunki: lekarski oraz neurobiologia. Wydział to ponad 340 nauczycieli akademickich oraz 40 katedr, 34 kliniki, 18 zakładów i 4 oddziały kliniczne. Na terenie Wydziału znajduje się nowoczesne Centrum Dydaktyki i Symulacji Medycznej.
Wydział Nauk Farmaceutycznych w Sosnowcu
 

Wydział Nauk Farmaceutycznych w Sosnowcu

Kierunki: farmacja, analityka medyczna, kosmetologia i biotechnologia medyczna. Bogata baza dydaktyczno-naukowa w nowoczesnym kampusie dydaktycznym oraz atrakcyjne zaplecze sportowe.
Wydział Nauk o Zdrowiu w Katowicach
 

Wydział Nauk o Zdrowiu w Katowicach

Powołany w 2001 roku. Kierunki studiów: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, elektroradiologia, coaching medyczny. Studia doktoranckie i studia podyplomowe. Bogata baza naukowo-dydaktyczna oraz zaplecze sportowe.
Wydział Nauk o Zdrowiu w Bytomiu
 

Wydział Nauk o Zdrowiu w Bytomiu

Unikalne kierunki: Zdrowie Publiczne oraz Dietetyk. Istnieje od 2001 roku. Funkcjonuje na bazie 12 jednostek naukowo dydaktycznych. Studia magisterskie i licencjackie.

Fundusze Europejskie

Serwisy internetowe Śląskiego Uniwersytetu Medycznego wykorzystują pliki cookie w zakresie niezbędnym do ich prawidłowego funkcjonowania oraz w celu dostosowywania i poprawiania sposobu ich działania. Więcej informacji polityka cookies SUM

Polityka prywatności dla stron internetowych SUM

Deklaracja dostępności

SUM © 2016-2022

 

 

 

logo sum

ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15
40-055 Katowice
tel. 32 208 3600
NIP: 634-000-53-01
REGON: 000289035

Redagowanie i administracja: Centrum Informatyki i Informatyzacji
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.