Logo BIP Logo projektów EU Skip to main content.   Skip to menu   Search

 

Uczelnia

Nauka

Biblioteka

Student

Szkoła doktorska

Kandydat

Biznes

Kontakt

En / Ru

Ustawa 2.0

Szukaj

 
 

Do zadań Ośrodka Efektów Edukacyjnych należy kompleksowa obsługa egzaminów testowych przeprowadzanych na Uczelni, w tym:

1. Przygotowanie dla wszystkich Wydziałów Uczelni materiałów egzaminacyjnych w wersji papierowej przez jednostki  naukowo-dydaktyczne, w szczególnoÅ›ci:

  • przyjmowanie zgÅ‚oszeÅ„ egzaminów testowych,
  • dokonywania analizy i oceny poprawnoÅ›ci oraz konstrukcji pytaÅ„ testowych,
  • przygotowanie i wydruk kart egzaminacyjnych,
  • wczytanie kart egzaminacyjnych,

2. Przeprowadzenia kompletnej analizy matematyczno-statystycznej wyników zaliczeń i egzaminów.

3. W oparciu o analizÄ™ matematyczno-statystycznÄ…:

  1. przeprowadzanie konsultacji w zakresie oceny skali trudnoÅ›ci pytaÅ„ testowych,  b. obliczania mocy różnicujÄ…cej danego testu, umożliwiajÄ…cej klasyfikacjÄ™ osób zdajÄ…cych w odniesieniu do jego treÅ›ci
  2. ustalania progów egzaminacyjnych
  3. przeprowadzanie oceny rzetelności testów

4. Prowadzenie szkoleÅ„  dla nauczycieli akademickich  w zakresie przygotowywania i analizy egzaminów testowych.

5. Wykorzystując wyniki analizy statystycznej egzaminów tworzenie i rozwojem bazy pytań egzaminacyjnych.

6. Ewidencja zaliczeń i egzaminów na arkuszach testowych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Wydziałów Uczelni

7. Archiwizacja danych przez 3 lata;

8. Udział w przeprowadzeniu uczelnianego systemu egzaminów elektronicznych, w szczególności:

  • w opracowaniu zasad funkcjonowania systemu
  • koordynacji pracy nad stworzeniem i rozwojem bazy pytaÅ„ egzaminacyjnych
  • weryfikacja wyników egzaminów elektronicznych
  • analiza parametrów jakoÅ›ciowych pytaÅ„ egzaminacyjnych

9. Współpraca z wÅ‚adzami Dziekanatu i Rektoratu i  jednostkami dydaktycznymi SUM w zakresie przygotowania i przeprowadzania egzaminów testowych

DziaÅ‚ania realizowane przez OÅ›rodek  Efektów Edukacyjnych mogÄ… przyczynić siÄ™ do zapewnienia i doskonalenia jakoÅ›ci ksztaÅ‚cenia.  Analiza wyników egzaminów umożliwiÄ… dostarczenie wielu istotnych informacji na temat odpowiednich kierunków dziaÅ‚aÅ„ w kierunku poprawy standardów i warunków ksztaÅ‚cenia oraz sposobów nauczania.

 

 

image
 

Wydział Nauk Medycznych w Zabrzu

Kierunki lekarski i lekarsko-dentystyczny. 43 Katedry i 4 jednostki samodzielne. Tradycja sięgająca 1946 roku. Bogate zaplecze naukowo-badawcze i dydaktyczne.
image
 

Wydział Nauk Medycznych w Katowicach

Kierunki: lekarski oraz neurobiologia. Wydział to ponad 340 nauczycieli akademickich oraz 40 katedr, 34 kliniki, 18 zakładów i 4 oddziały kliniczne. Na terenie Wydziału znajduje się nowoczesne Centrum Dydaktyki i Symulacji Medycznej.
image
 

Wydział Nauk Farmaceutycznych w Sosnowcu

Kierunki: farmacja, analityka medyczna, kosmetologia i biotechnologia. Bogata baza dydaktyczno-naukowa w nowoczesnym kampusie dydaktycznym oraz atrakcyjne zaplecze sportowe.
image
 

Wydział Nauk o Zdrowiu w Katowicach

Powołany w 2001 roku. Kierunki studiów: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, elektroradiologia, coaching medyczny. Studia doktoranckie i studia podyplomowe. Bogata baza naukowo-dydaktyczna oraz zaplecze sportowe
image
 

Wydział Nauk o Zdrowiu w Bytomiu

Unikalne kierunki: Zdrowie Publiczne oraz Dietetyk. Istnieje od 2001 roku. Funkcjonuje na bazie 12 jednostek naukowo dydaktycznych. Studia magisterskie i licencjackie.

Fundusze Europejskie

Serwisy internetowe ÅšlÄ…skiego Uniwersytetu Medycznego wykorzystujÄ… pliki cookie w zakresie niezbÄ™dnym do ich prawidÅ‚owego funkcjonowania oraz w celu dostosowywania i poprawiania sposobu ich dziaÅ‚ania. WiÄ™cej informacji polityka cookies SUM

Deklaracja dostępności

SUM © 2016-2019

 

 

 

logo sum

ÅšLÄ„SKI UNIWERSYTET MEDYCZNY w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15
40-055 Katowice
tel. 32 208 3600
NIP: 634-000-53-01
REGON: 000289035

Redagowanie i administracja: Centrum Informatyki i Informatyzacji
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglÄ…darce obsÅ‚ugi JavaScript.